سرباز ولایی

سرباز ولایی

سرباز در لغت به معنی کسی است که جان خود را به بازی گرفته است برای دوستدار خویش کسی که حاضر است جان خود را برای آن که دوست دارد فداکند و از باختن سرش ابایی ندارد وسرباز ولایی یعنی کسی که جان خویش را برای امام خود و ولی خود که امام زمان ارواحنا فدا باشد فدا کند نه در لفظ بلکه در عمل سرباز ولایی کسی است که به فرمایشات امام خویش گوش دهد وبه آن جامه عمل بپوشاند و در نبود امام خود (بنا به گفته خود امام)به نائب آن اقتدا می کند وآن را به منزله امام خود می داند سرباز ولایی ولی خود را می شناسد ولی ای که به معنی سرپرست است نه به معنی دوست ، ولی ای که همراه حق است وحق همراه اوست ولی ای که.....
سرباز ولایی یعنی فدایی ولی یعنی فدایی علی یعنی فدایی........

طبقه بندی موضوعی

پیوندها

جناب آقای رئیس جمهور طی دو ماه گذشته چند پیام تسلیت صادر کرده است اولی در 13 دی برای ارتحال حاج آقا مجتبی تهرانی وآخری برای هگو چاوز خودتان قضاوت کنید


                       از حاج آقا مجتبی                         تا                            چاوز !!!؟؟؟؟                                                     

                                 این کجا                          و                                آن کجا


(بعضی سایت ها دیدم نوشته اند شهید چاوز من نمی توانم اینگونه بنویسم مقام شهید این نیست حالا یک نفر ....... بیاید بگوید شهید دلیل نمی شود.)

1.پیام تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی؛13 دی:

2.پیام تسلیت به مناسبت درگذشت دکتر حبیبی؛ 12 بهمن:

3.پیام تسلیت به مناسبت شهادت سردار حسن شاطری؛27 بهمن: 

4.پیام تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله خوشوقت 2 اسفند:

در این پیام های تسلیت مانند پیام های دیگر رئیس جمهور است.

اما آخرین پیام تسلیت احمدی نژاد و متفاوت ترین آنها به مناسبت درگذشت هوگو چاوز رییس جمهور ونزوئلا صادر شد که البته استفاده از برخی عبارات توسط رییس جمهور در این پیام- که در پیامهای قبلی وی نیز بکار نرفته است-جای تامل دارد:

5.پیام تسلیت به مناسبت درگذشت هوگو چاوز:

روح بلند مردی بزرگ از تبار عدالت طلبان و آزادی‌خواهان به آسمان پر کشید و جهان را در سوگ فرو برد. ونزوئلا فرزندی برومند و شجاع و جهان، رهبری خردمند و انقلابی را از دست داد.

 

در نهایت تأثر این حادثه غم‌انگیز را به همه ملت‌ها و ملت بزرگ ونزوئلا و خانواده محترم ایشان و جنابعالی تسلیت عرض می‌نمایم.

 

هوگو چاوز نامی آشنا برای همه ملت‌هاست. نام او یادآور زلال پاکی و مهربانی، شجاعت، پایمردی، عشق به مردم و فداکاری و تلاش بی‌وقفه برای خدمت به مردم به ویژه محرومین و زخم خوردگان از استعمار و استکبار است.

 

او انسانی عمیقاً موحد و مؤمن و پایبند به ارزش‌های انسانی و آسمانی و باورمند به راه انبیاء الهی و حاکمیت جهانی عدالت و عشق به رهبری صالحان بود.

 

او همزمان که با رشادت تمام در برابر زیاده‌خواهی‌های مستکبران می‌ایستاد و فشار سنگین تبلیغاتی و اقتصادی و تهمت‌ها و حتی کودتا ها را در هم می‌شکست، قامت بلندش در برابر کودکی خردسال فرو می‌افتاد و با دست‌های مهربانش او را نوازش و سرود آزادی و سرافرازی را در گوش او زمزمه و زلال عشق را در اندیشه و جان او جاری می‌کرد.

 

هوگو چاوز نماد و میراث دار همه شجاعان و مبارزان و انقلابیون در تاریخ پرافتخار و البته غم بار آمریکای لاتین و تجلی روح آزادگی مردم مظلوم این دیار و همه ملت های تحت ستم و پرچم برافراشته مبارزان ضد استعماری و عدالت طلبانه و طلایه دار دوستی بین ملت ها است.

 

او نقطه اتکاء روحی و پشتیبان همه انقلابیون و آزادی خواهان منطقه و جهان بود.

 

او حقیقتا جلوه روشنی از یک ونزوئلایی پرشور و آرمانی و دوست داشتنی است و مردم بزرگ ونزوئلا با آگاهی و هوشمندی بارها و بارها او را به مسند ریاست جمهوری رساندند و در فراز و نشیب و سختی ها یاریش کردند و او نیز همه فرصت‌ها و قدرت را برای خدمت به مردم و سربلندی کشورش و آزادی ملت ها به کار گرفت.

 

او سرانجام در پی یک بیماری مشکوک همه وجود و جان خود را نیز در این راه پرافتخار تقدیم کرد.

 

او در حقیقت شهید راه خدمت به ملت ونزوئلا و پاسداری از ارزش های انسانی و انقلابی است گرچه امروز و به ظاهر هوگو چاوز، دوست صمیمی و مهربان مردم، در بین ما نیست اما اطمینان دارم که روح آسمانی و اندیشه پاک او هر روز و در افقی بالاتر در دل و جان تک تک مردم آمریکای لاتین و ونزوئلا و همه ملت های عالم و با درخششی بیشتر طلوع می کند و راه عزت و سربلندی را فرا روی همگان قرار خواهد داد.

 

هوگو چاوز زنده است تا عدالت و عشق و آزادی زنده است.او زنده است تا ایمان و پاکی و انسانیت زنده است. او زنده است تا ملت ها زنده اند و برای استقرار استقلال و مهربانی و عدالت تلاش می کنند.

 

تردید ندارم که او بازخواهد گشت و به همراه همه صالحان و حضرت مسیح (ع) و تنها باقیمانده از نسل پاکان، انسان کامل، خواهد آمد و جامعه بشری را در استقرار صلح و عدالت کامل و مهربانی و کمال یاری خواهد کرد.

 

یک بار دیگر این ضایعه سنگین را تسلیت گفته و از خداوند منان برای جنابعالی و ملت ونزوئلا و همه ملت ها سعادت و سلامت و رفاه و عزت آرزو می‌کنم.


من نمی دانم کجا چاوز نقطه اتکاء روحی و پشتیبان همه انقلابیون و آزادی خواهان منطقه و جهان بود واقعا کجا بود در کجا یا در کدام تظا هرات ضد آمریکایی در منطقه وجهان عکس یا حرف چاوز رو رودست مردم می بینی واقعا کجا اگه می دونید به منم بگید بابا منم بدونم حالا فرض بگیریمم بود بیشتر از امام خمینی که نبود.!!!!!!؟؟؟؟؟؟ حالا اگه بگذریم از مؤمن و پایبند به ارزش‌های انسانی و آسمانی و باورمند به راه انبیاء الهی و حاکمیت جهانی عدالت و عشق به رهبری صالحان بودنش.

تازه آقا اطمینانم داره که روح آسمانی او هر روز در افقی بالاتر میره باشه حالا ماکه بخیل نیستیم بره بالا آقا .

ما حدیث از پیامبر داریم می فر مایند با این مضمون که امام زمان با حضرت عیسی ظهور می کنند.

نکنه رئیس جمهورمون پیامبر ما خبر نداریم که می گه من تردید ندارم که او بازخواهد گشت و به همراه همه صالحان و حضرت مسیح (ع) و تنها باقیمانده از نسل پاکان، انسان کامل، خواهد آمد و جامعه بشری را در استقرار صلح و عدالت کامل و مهربانی و کمال یاری خواهد کرد.


نکنه الهامی میشه به رئیس جمهورمون یا اینکه حاله نوری داره ایشون ما گنه کارا نمی تونیم ببینیم.

کجا رفت احمدی نژاد 84 می گن مشایی داره میاد برای رئیس جمهوری پس فکر کردید کی رئیس جمهور بود تو این چند سال.!!!؟؟؟


نظرات (۶)

  • دوستدار سرباز ولایی
  • سلام 
    این آقا از اول با همون ادبیات صحبت کردنش خودشو نشون داده بود از همون اول هم همین بود فقط خیلی خودشو نشون نداده بود!!!!!
    دیربه دیر به روز میشی؟!؟
  • مصطفی روحی
  • سلام
    حضرت آیت الله یزدی خطاب به احمدی نژاد فرمودند :
    به ایشان نصیحت مشفقانه داریم که در مدت باقیمانده آرامش را حفظ کرده و از بیان مسائل اختلافی خودداری کنید، بپذیرید که اطلاعات دینی لازم را ندارید و اگر لازم بود بپرسید.
    در اجراییات موظف هستید از ولی امر اطاعت کرده و مراجع عظام را مورد توجه قرار دهید.
     وقتی از حوزه و مراجع فاصله بگیریم این لغزش‌ها پیش می‌آید.
    » همین «

  • مصطفی گرجی
  • می رسد روزی که همین آقایان ، دست در دست اصلاح طلبان خائن و ضد اسلام می دهند و همانند آنها شمشیرشان را برای جنگ با ولیّ تیز میکنند.
    سلام صادق جان زیر سایه شمام
    علوم قرانی رو هم برداشتم این ترم بیشتر واحدهام با گروه شماست
    شرمنده مشکلات من رو کمی از درس و دانشگاه جدا  کرد میرسیم خدمت شما
    پیشاپیش سال نو رو هم به خودت و خانواده گرامیت تبریک می گم 
    شما هم به دوستان سلام برسون 
     هنگامى که عشقى بزرگ‏تر دل را بگیرد، عشق‏هاى کوچک‏تر نردبان آن خواهند بود.


    اگر موافقی! اول ما را لینک کن ! و بعد به بنده خبری بده !
    یاعلی(ع)


    فرهنگ پرواز 
  • فاطمه سادات
  • به به
    نکنه یکی از یاران امام زمان  اقای چاوز هستن :؟!
    ای بابا !
    اقای احمدی نژاد بهتره معرفی نامه بگیره بره تیمارستان !!
    امام خمینی ره فرمودند که ملاک حال فعلی افراد است !
    حال فعلی احمدی نژاد طوری شده که 8 سال پیش یادش نمیاد کی بود و الان چی شد !!

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">