سرباز ولایی

سرباز ولایی

سرباز در لغت به معنی کسی است که جان خود را به بازی گرفته است برای دوستدار خویش کسی که حاضر است جان خود را برای آن که دوست دارد فداکند و از باختن سرش ابایی ندارد وسرباز ولایی یعنی کسی که جان خویش را برای امام خود و ولی خود که امام زمان ارواحنا فدا باشد فدا کند نه در لفظ بلکه در عمل سرباز ولایی کسی است که به فرمایشات امام خویش گوش دهد وبه آن جامه عمل بپوشاند و در نبود امام خود (بنا به گفته خود امام)به نائب آن اقتدا می کند وآن را به منزله امام خود می داند سرباز ولایی ولی خود را می شناسد ولی ای که به معنی سرپرست است نه به معنی دوست ، ولی ای که همراه حق است وحق همراه اوست ولی ای که.....
سرباز ولایی یعنی فدایی ولی یعنی فدایی علی یعنی فدایی........

طبقه بندی موضوعی

پیوندها

آیا واقعا عدالت به معنای توزیع فقر است؟

پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۷ ق.ظ
ین نتکه هم در باب عدالت عرض کنیم که بعضی ها میگن آقا عدالت یعنی توزیع فقر نه نخیر به هیچ وجه اون کسایی که بحث عدالت رو می کنند منضورشون توزیع فقر نیست بلکه توزیع عادلانه همین امکانات موجود است آنهایی که می گویند عدالت توزیع فقر است مغز وروح حرفشان این است که دنبال عدالت نروید.
دنبال تولید ثروت بروید تا آنچه تقسیم می شود ثروت باشد دنبال تولید ثروت رفتن بدون نگاه به عدالت همان چیزی میشود که امروز در کشور های سرمایه داری مشاهده می کنیم .
در غنی ترین کشور های عالم یعنی آمریکا کسانی هستند که از گرسنگی واز گرما وسرما می میرند .
(بیانات در دیدار رئیس جمهور واعضای دولت(8شهریور 84))

آیت الله هاشمی رفسنجانی:
مناطق عقب افتاده در آمایش سرزمین باید سهم خود را بگیرند و این امر با شعار و حرف های پرزرق وبرق به دست نمی آید بلکه مسیر علمی روشنی دارد .اگر می خواهیم عدالت داشته باشیم نباید تقسیم فقر کنیم بلکه توزیع عدالت باتوسعه غنا ممکن است.
(26آبان87)

 دکتر علی اکبر ولایتی :
موضو ع عدالت وپیش رفت دوچیزه در کنار هم نمی شود درکشور فقط دم از عدالت بزنیم عدالت هم فقط شعار نیست وبعد کشور دچار فقر بشه بعد فقر رو عادلانه بین مردم تقسیم کنیم حتما باید پیشرفت داشته باشیم تولید ثروت کنیم وعدالت.
در گفتگوی خبری


دکتر محمد باقر قالیباف :
تاپیشرفت اتفاق نیفته عدالت درواقع توزیع فقره اگر تازه خوب توزیع کنیم ( در گفتگوی خبری)

برای دیدن کلیپ این سخنان اینجا را کلیک کنید


نظرات (۲)

  • مصطفی روحی
  • سلام
    مسیر برای انتخاب اصلح روشن است اگر چشم مان بیدار باشد !
    پاسخ:
    صد البته
      سلام
    نیمه شعبان مبارک...
    با مطلبی با عنوان :
    نقدی دوستانه بر مقاله ی محمد حسین جعفریان با عنوان وقتی تفرقه از الطاف اللهی می شود !

    http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/04/03/naghdidostane21312312
    بروز هستم...
    فرهنگ پرواز

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">