سرباز ولایی

سرباز ولایی

سرباز در لغت به معنی کسی است که جان خود را به بازی گرفته است برای دوستدار خویش کسی که حاضر است جان خود را برای آن که دوست دارد فداکند و از باختن سرش ابایی ندارد وسرباز ولایی یعنی کسی که جان خویش را برای امام خود و ولی خود که امام زمان ارواحنا فدا باشد فدا کند نه در لفظ بلکه در عمل سرباز ولایی کسی است که به فرمایشات امام خویش گوش دهد وبه آن جامه عمل بپوشاند و در نبود امام خود (بنا به گفته خود امام)به نائب آن اقتدا می کند وآن را به منزله امام خود می داند سرباز ولایی ولی خود را می شناسد ولی ای که به معنی سرپرست است نه به معنی دوست ، ولی ای که همراه حق است وحق همراه اوست ولی ای که.....
سرباز ولایی یعنی فدایی ولی یعنی فدایی علی یعنی فدایی........

طبقه بندی موضوعی

پیوندها

چند کتاب برای خوردن

دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۳۳ ب.ظ

این روز ها نمایشگاه کتاب تهران در مصلای بزرگ تهران درحال برگزاریه دوروز پیش هم رفتم چنتا کتاب خریدم گفتم شاید خوب باشه کتاب هایی رو که خریدم معرفی کنم شاید دیگران هم مناسب دیدن وخریدن یا پیشنهاد بهتری داشتن بدن .

    اولین انتشاراتی که رفتم انتشارات انقلاب اسلامی بود وکتاب روش تحلیل سیاسی رو خریدم چون قبلا درسایتش تورق کرده بودک دیدم کتاب خوبیه در این کتاب سخنان امام خامنه ای درمورد این که مردم باید تحلیل سیاسی داشته باشند و تحلیلشان هم ضعیف نباشد واینکه چگونه تحلیل صحیحی داشته باشند را گرد آوری کردنند البته کامل هنوز مطالعه نکردم.





 کتاب های گفتار هایی در اخلاق اسلامی ،خدا دراندیشه انسان،خدا در زندگی انسان،شش مقاله وده گفتار شهید مطهری را از انتشارات صدرا گرفتم.


پدرم خیلی علاقه به کتاب های دفاع مقدسی داره واین جور کتاب هارو دونبال میکنه ازقبیل     همپای صاعقه ،دا،نورالدین پسر ایران،لشکر خوبان،کتاب آهنگران،بابانظر،دسته یک،ضربت متقابل،پایی که جا ماند و... برای همین کتاب زندان الرشید را که نقل هایی ازش شنیده بودم براش خریدم که به عنوان کادوی روز پدر تقدیم کنم .
البته از نظر قیمت کتاب همین قدر به شما بگم من چندین کتاب خریدم شدباتخفیف نمایشگاه بیست هزارتومن  وهمین یک کتابی که برای پدرم خریدم شد 27 هزارتومان .

   باید اعتراف کنم هنوز چند تا کتاب توی خونه نصفه ونیمه مانده وهنوز تمامشون نکردم ورفتم دوباره کتاب خریدم یکی کتاب ریشه ها نوشته الکس هیلی که نیمه هاش رها کردم البته اینم باید بگم یکی از دلایلی که سخت پیش میره خوندنش همین چاپ ریزشه که چشمم از حدقه در میاد.

البته باید بگم من از اوناش نیسم که کتاب می خرن برا خوشگلی حتما کتابی رو که خریداری می کنم می خونم اما وقت مطالعم یه مقدار کمه.
 



  • ۹۳/۰۲/۱۵
  • ۱۰۵۴ نمایش
  • صادق صداقت

چند کتاب برای خوردن

نظرات (۳)

کتابایی که دوسال پیش خریدم رو هنوز مطالعه نکردم !!

ممنون بابت معرفی کتاب !

یاعلی

پاسخ:
یاعلی
خواهش می کنم
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • من که کتاب زیاد میخرم اصولا نصفشو میخونم باقیشو نگاه میکنم...
    ولی امسال تصمیم داشتم بخونم و موفق شدم و رکورد زدم ...
    حکایت زمستان رو از نمایشگاه گرفتم و 3-4 روزه خوندم :)
    من میتوانم :)
    پاسخ:
    این موفقیت رو به شما تبریک میگم....
    انشاالله ادامه داشته باشه
     البته  هرکس که اراده کنه می تونه
    یاعلی.
  • مهدی چراغ زاده
  • خیلی دوستت دارم
    پاسخ:
    ما بیشتر دادا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">