سرباز ولایی

سرباز ولایی

سرباز در لغت به معنی کسی است که جان خود را به بازی گرفته است برای دوستدار خویش کسی که حاضر است جان خود را برای آن که دوست دارد فداکند و از باختن سرش ابایی ندارد وسرباز ولایی یعنی کسی که جان خویش را برای امام خود و ولی خود که امام زمان ارواحنا فدا باشد فدا کند نه در لفظ بلکه در عمل سرباز ولایی کسی است که به فرمایشات امام خویش گوش دهد وبه آن جامه عمل بپوشاند و در نبود امام خود (بنا به گفته خود امام)به نائب آن اقتدا می کند وآن را به منزله امام خود می داند سرباز ولایی ولی خود را می شناسد ولی ای که به معنی سرپرست است نه به معنی دوست ، ولی ای که همراه حق است وحق همراه اوست ولی ای که.....
سرباز ولایی یعنی فدایی ولی یعنی فدایی علی یعنی فدایی........

طبقه بندی موضوعی

پیوندها

سرباز ولایی یعنی فدایی ولی

سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۱، ۰۱:۵۵ ب.ظ

سرباز در لغت به معنی کسی است که جان خود را به بازی گرفته است برای دوستدار خویش کسی که حاضر است جان خود را برای آن که دوست دارد فداکند و از باختن سرش ابایی ندارد وسرباز ولایی یعنی کسی که جان خویش را برای امام خود و ولی خود که امام زمان ارواحنا فدا باشد فدا کند نه در لفظ بلکه در عمل سرباز ولایی کسی است که به فرمایشات امام خویش گوش دهد وبه آن جامه عمل بپوشاند و در نبود امام خود (بنا به گفته خود امام)به نائب آن اقتدا می کند وآن را به منزله امام خود می داند سرباز ولایی ولی خود را می شناسد ولی ای که به معنی سرپرست است نه به معنی دوست ولی ای که همراه حق است وحق همراه اوست ولی ای که.....

سرباز ولایی یعنی فدایی ولی یعنی فدایی علی یعنی فدایی...........


  • ۹۱/۰۸/۲۳
  • ۵۷۴۸ نمایش
  • صادق صداقت

سرباز ولایی

فدایی علی

نظرات (۷)

  • مصطفی روحی
  • سلام
    با شناختی که از تو دارم سزاور توست که فدای ولایت شوی
    انشاءالله
    اللًّهُـ‗_‗ـمَ صَّـ‗_‗ـلِ عَـ‗_‗ـلَى مُحَمَّـ‗_‗ـد وَ آلِ مُحَمَّـ‗_‗ـَد و عَجِّـ‗_‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗_‗ـم
    وبتون خوبه آقا صادق
  • کیانوش سلجوقی
  • یاصاحب الزمان به امید ظهورش
    پاسخ:
    انشاالله

  • محمد جواد سلطانی فرد

  • سلام علیکم  صادق جون دادش یه سری به ما بزن . التماس دعا 



    بسم الله الرحمن الرحیم

    کاروان برگزار می کند...

    مسابقه کوشش

    شما می توانید با شرکت در این مسابقه ...فقط با یک کلمه چندین بار جایزه ببرید...

    برای  دستیابی به اطلاعات بیشتر به  وبلاگ  کاروان  مراجعه شود..

    می توانم بگویم که راحتی پیدا کردن کسی
    واقعا در مورد اینترنت صحبت می کنند.
    شما واقعا درک می کنید که چگونه یک مسئله را به نور تبدیل کنید و آن را مهم بدانید.

    مردم بیشتر باید این را بررسی کنند و از این موضوع درک کنند
    از داستان من نمی توانم باور کنم که محبوب تر از آن نیستی که شما مطمئنا این هدیه را دارید.
  • std screening near me
  • سلام من خیلی هیجان زده هستم سایت شما را پیدا کردم، من واقعا
    شما به اشتباه متوجه شدید، در حالی که من به دنبال یاهو بودم
    چیز دیگری، صرف نظر از این که من در اینجا هستم و فقط می خواهم بگویم که بسیاری از تشکر از یک پست قابل توجه و یک وبلاگ هیجان کامل (من نیز دوست موضوع / طراحی)، من زمان ندارم
    برای نگاه کردن به همه ی آن لحظه، اما من آن را نشانه گذاری کرده ام و
    همچنین خوراک RSS شما اضافه شده است، بنابراین زمانی که من وقت دارم دوباره خواندن خواهم داشت
    یک مقدار بزرگتر لطفا، لطفا کار عالی انجام دهید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">